- I Hae a wife of my ain, I'll partake wi' naebody; I'll take Cuckold frae nane, I'll gie Cuckold to naebody. and free, I'll be sad for naebody; Naebody cares for me, I care for. — “Song—I Hae a Wife O' My Ain”,
- When someone takes a draw of your cigarette and slobbers there disgusting saliva all over it, like a cow or 'coo' eating grass. Mainly Glasweigan t. — “Urban Dictionary: naebody”,
- Naebody kens that he lies there. But his hawk and hound and his lady fair. His hawk and hound and his lady fair Naebody kens where he has gane. Through his white bones when they grow. — “DigiTrad: TWA CORBIES 2”,
- Read Naebody by Robert Burns for free at Read Print. — “Naebody by Robert Burns - Read Print”,
- Scottish Poetry Selection - I'm Naebody Noo This poem by William Anderson (1805-1866) describes the situation perfectly - expressed in the couthie language of Scots. I'm Naebody Noo. I'm naebody noo, though in days that are gane,. — “Scottish Poetry Selection - I'm Naebody Noo”,
- Disclaimer: Characters from Doctor Who and Blackpool are the property of BBC, and are No personal profit is intended from the writing or sharing of this story. Summary: Now. — “Naebody's innocent”,
- Mainstream politics have badly failed the people of the run-down Glasgow North East constituency. This group is much larger than the remaining Labour voters and quite simple electoral arithmetic means the "naebody" party wins every time. — “Glasgow By-Election: Another Victory for the Naebody' Party”,
- If I take care of my character, my reputation will take care of me .-Reputation quote by Dwight L Moody from Robert Burn : " If naebody care for me, I'll care for naebody. — “Dwight L Moody quote- If I take care of my character, my”,
- I care for naebody. Glossary. A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O. P | Q | R | S | T | U | V | W | Y. More classic poems by: Joachim du Bellay| Remy Belleau | Beowulf | William Blake | Elizabeth Barrett Browning. Robert Burns. — “ROBERT BURNS : Complete Poems and Songs of Robert Burns”,
- THERE'S going to be more murrdurrs – because cop show Taggart is being saved,Alex Norton,Blythe Duff, And that will pave the way for the showing of the 100th episode of the Glasgow-based series - famous for its catchphrase "Naebody move. — “Taggart is re-commisioned | The Sun |Home Scotland|Scottish News”,
- naebody Speaks Indonesian and is learning German | Language Student. — “naebody Speaks Indonesian and is learning German | Language”,
- I Hae a wife of my ain, I'll partake wi' naebody; I'll take Cuckold frae nane, I'll gie Cuckold to naebody. lord, I'll be slave to naebody; I hae a gude braid sword, I'll tak dunts frae naebody. — “Song—I Hae a Wife O' My Ain”,
- I'll partake wi' naebody; I'll take Cuckold frae nane, I'll gie Cuckold to naebody. I hae I'll be slave to naebody; I hae a gude braid sword, I'll tak dunts frae naebody. I'll be. — “Robert Burns's Poem: I Hae A Wife O' My Ain”,
- I hae a wife o' my ain, I'll partake wi' naebody; I'll tak Cuckold frae nane, I'll gie Cuckold to naebody. I am naebody's lord, I'll be slave to naebody; I hae a gude braid sword, I'll take dunts. — “Nobody (Burns) (The Lied and Art Song Texts Page: Texts and”,
- So I have been experimenting with in phone hdr recently. These were all along Queen ST in down town Toronto. Safe to say I will be back down there soon maby with some higher res shots. — “Smif Photography”,
- 2. Note 1. If naebody care for me, I ll care for naebody. well-faur d heir, The weary heir o Linne— Yonder he stands at his father s yetts, And naebody bids him in. — “Search Results for "naebody"”,
- Glasgow Guide: Scottish music and lyrics collection. Access to Scottish midi music files and acompanying lyrics. I'll borrow frae naebody. 3. I am naebody's lord, I'll be slave to naebody; I hae a gude braid sword, I'll tak dunts frae naebody. 4. I'll be merry. — “Glasgow Guide: I Hae a wife of my ain”,
- The Robert Burns works archive, with full text indexed and searchable online. I'll borrow frae naebody. I am naebody's lord, I'll be slave to naebody; I hae a gude braid sword, I'll tak dunts frae naebody. — “Robert Burns Country: I Hae a Wife O' My Ain:”,
- Please take this in the spirit it is intended. CHRISTMAS FAIRY I am a little fairy On tap o' the Christmas Tree It's no' a job I fancy Well how would you like tae be me A started up wi' tinsel It's enough to mak ye boak An a couple o. — “Would you like a wee Scottish poem for Christmas? Please take”,
- h2g2 is the unconventional guide to life, the universe and everything, a guide that's written by visitors to the website, creating an organic and evolving encyclopedia of life Naebody hasn't added any friends to their list. — “BBC - h2g2 - Me - U171958”,
related images for naebody
- had ended It was then she told me the secret of the token and her husband s love for it Ye mauna think ower hard on Donald I promised to tell naebody but ye willna let him ken It 101 wasna the token in itsel but it was oor Elsie mair Elsie was oor little lassie that s gone to bide wi God Weel when she was a bit bairn she aye gaed wi us to the sacrament and
- right naebody move
- apprehensive lest the Outlaw might have been discovered by some other person How came you said he to know this Who told you Na replied the boy I se warrant naebody 26 told me but ye see I chanced to hae a needcessity about the horses so I was down at Widow Hutchie s house and standing at the door glowering frae me there came an auld gaberlunzie
- got on Deed sir said the beadle just middlin it was guid coorse country wark but there s naebody jumbles the judgment and confuses the sense sae wee as yersel His attachment to the minister and his family was unbounded and the boys especially were a great source of solicitude to the worthy man He was quite a favourite
related videos for naebody
- DC Harry Batt Interrogation Game vs Lizo Mzimba DC Harry Batt and DC Tynan Weir question Lizo over his plans for the day on Dick and Dom In Da Bungalow DISCLIAMER: All contents of this video is property of the BBC, I do not own the copyright and this is for non-profit and entertainment purposes only
- The Stranglers-Nice n sleazy Bass cover Im not a big Stranglers fan but heres a sloppy stranglers bassline for Mr nicensleazy99. thanks to danthewelshy for helping gettin my sound on vid to be better. before you say anything, i know theres mistakes etc but nae body (especially me) is perfect.
- BMTH-suicide season Naebody check this out :L its just a rough cover i did in 2 mins I DO NOT OWN THIS ALL RIGHTS GO TO BRING ME THE HORIZON AND THEIR RECORD LABEL.
- Harry Batt A small collection of the finest Geordie copper
- CBBC Dick and Dom in da Bungalow Series 5 Saturday 10/09/2005 Nae Body Move + Garden Dance CBBC Dick and Dom in da Bungalow Series 5 Saturday 10 September 2005 Nae Body Move + Garden Dance Video Uploaded On 2/05/11 go to our website to get it as a song to download
- The national anthem of Shetland Islands Karaoke Shetland (from Ȝetland; Old Norse) is an archipelago in Scotland, off the northeast coast. The islands lie to the northeast of Orkney, 280 km (170 mi) from the Faroe Islands and form part of the division between the Atlantic Ocean to the west and the North Sea to the east. The total area is approximately 1466 km2 (566 sq mi). Administratively, the area is one of the 32 council areas of Scotland for which the now-archaic spelling Zetland was used until 1970.The islands' administrative centre and only burgh is Lerwick.The largest island, known as the "Mainland", has an area of 967 km2 (373 sq mi), making it the third-largest Scottish island and the fifth-largest of the British Isles.Shetland is also a lieutenancy area, comprises the Shetland constituency of the Scottish Parliament, and was formerly a county. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Cradle Song from the island of Fetlar in Shetland adapted to be as national anthem of Shetland Islands Da boatie sails an da boatie rowes, Dey set der sails an dey hail der towes, Dy faider is comin awa fae fram. Da sheep dey baa, an da craws dey craw, Dey flap der wings an dey flee awa, Auld Daa'll be comin wi shalls tae dee. Da burnie rins an da burnie rowes Da lambs dey dance ower da haider-towes, Dey'll naebody hurt dee whin Mam is near. Da laverick lifts an he sings tae aa, Da winter comes wi da cauld an snaw, Lang Wullie is löin ahint da door. Da mares dey ...
- Omnia - Twa Corbiez Omnia - Twa Corbiez As I was walking all alane, I heard twa corbies making a mane; The tane unto the t'other say, 'Where sall we gang and dine to-day?' 'In behint yon auld fail dyke, I wot there lies a new slain knight; And naebody kens that he lies there, But his hawk, his hound, and lady fair. 'His hound is to the hunting gane, His hawk to fetch the wild-fowl hame, His lady's ta'en another mate, So we may mak our dinner sweet. 'Ye'll sit on his white hause-bane, And I'll pike out his bonny blue een; Wi ae lock o his gowden hair We'll, theek our nest when it grows bare. 'Mony a one for him makes mane, But nane sall ken where he is gane; Oer his white banes, when they we bare, The wind sall blaw for evermair.'
- Alastair McDonald - Sam The Skull Chorus: I'm a cat, I'm a cat, I'm a Glasgow cat and my name is Sam the Skull I've got claws on my paws like a crocodile's jaws, and a heid like a fermers bull I'm no the kind of cat that sat on a mat or the kind that ye gi'e a hug I'm the kind of cat that strangles rats, and even the occasional dog Well, I roam aroon doon Shettlestoon and they all know me by sight "It's the Skull! It's the Skull!", you can hear them yell As they vanish in tae the night The Polis Station doon oor way has bars on the windy sill It's no to keep the prisoners in, it's to keep oot Sam the Skull I'm a cat, I'm a cat, I'm a Glasgow cat and my name is Sam the Skull I've got claws on my paws like a crocodile's jaws, and a heid like a fermers bull I'm no the kind of cat that sat on a mat or the kind that ye gi'e a hug I'm the kind of cat that strangles rats, and even the occasional dog Well, one fine day no so long ago, they all had had their fill They sent for the RSPCA to come and catch the Skull Theres naebody kin get oot while he's roamin aboot chasin all the weans up the close Peein on the stairs scratchin his erse and sittin there pickin his nose I'm a cat, I'm a cat, I'm a Glasgow cat and my name is Sam the Skull I've got claws on my paws like a crocodile's jaws, and a heid like a fermers bull I'm no the kind of cat that sat on a mat or the kind that ye gi'e a hug I'm the kind of cat that strangles rats, and even the occasional dog Well, oot came the men aboot half past ten in their wee blue ...
- Una Healy sumthin tae cheer me up efter the fitbaw on sunday song leon jackson - stargazing disclaimer i dont own the song, naebody really dis cos he got the sack :L gd song tho
- Twa Corbies - Leafy Greens & Mutton Local medieval singing group, Leafy Greens and Mutton, performing the song "Twa Corbies" (traditional) at the Bangor Public Library on August 29, 2007. Check out their website at Leafy Greens and Mutton are also members of the SCA's (Society for Creative Anachronism) Shire of Endewearde (central and northern Maine). Check out photos from the event at: The Society for Creative Anachronism: The SCA's East Kingdom -------------------- Twa Corbies As I was walking all alane I heard twa corbies makin' a mane; The tane unto the t'other say, o 'Where shall we gang and dine today, o Where shall we gang and dine today?' 'In behint yon auld fail dyke, I wot there lies a new-slain knight; And naebody kens that he lies there, o But his hawk, and his hound, and his lady fair, o His hawk, and his hound, and his lady fair. 'His hound is to the hunting gane, His hawk to fetch the wild-fowl hame, His lady 'a tak'en another mate, o So we may make our dinner sweet, o We may make our dinner sweet. 'Ye'll sit on his white hause-bane, And I'll pike out his bonny blue e'en; We'll take a lock o' his golden hair, o We'll theek our nest when it grows bare, o We'll theek our nest when it grows bare.' 'Many a one for him makes mane, But nane shall ken where he is gane; Oer his white banes, when they are bare, o The wind shall blow forevermair, o The wind shall blow forevermair.' .
- The Twa Corbies by 39 Dangerous Street Is this the greatest song about war ever written? As I was walking all alane, I heard twa corbies making a mane; The tane unto the t'other say, 'Where sall we gang and dine to-day?' 'In behint yon auld fail dyke, I wot there lies a new slain knight; And naebody kens that he lies there, But his hawk, his hound, and lady fair. 'His hound is to the hunting gane, His hawk to fetch the wild-fowl hame, His lady's ta'en another mate, So we may mak our dinner sweet. 'Ye'll sit on his white hause-bane, And I'll pike out his bonny blue een; Wi ae lock o his gowden hair We'll, theek our nest when it grows bare. 'Mony a one for him makes mane, But nane sall ken where he is gane; Oer his white banes, when they are bare, The wind sall blaw for evermair.' 8^ alone 9^ two 10^ carrion crows 11^ moan 12^ one 13^ turf 14^ know 15^ knows 16^ gone 17^ home 18^ taken 19^ breast bone 20^ peck 21^ eye 22^ with a lock of his golden 23^ feather 24^ many 25^ a moan 26^ none shall know 27^ gone 28^ over 29^ bones 30^ shall blow 31^ evermore
- A Cauld Wind is Blawin ( original song ) A wee song written about Childhood memories of tinks that came aboot the toon and local wids , imaginin whit they micht hae felt. Part of an on going Folk episode between Jimmy and Peter. See also Folk N Fiddle Club. I have put this up with a slideshow of related images. We could na appear personally fur we hud nae clean claes !! LYRICS He`s ayways walked a weary track that leads fae toon tae toon cairyin his trauchlin pack aw the country roon An he`ll sherpen aw the Burghs scythes tae smite the thistles crown or pit an edge on a ladies shears watch her goud hair tummle doon The cauld wind is blawing snaw across the brae cuddle in ma bonnie lass theres aye anither day Lets fire the lad a dooble nip he`ll dae the fallin tree or tell the tale when he wis sat oan Rabbie Burns` knee His tinkie pipes, his doodle sachs thir badly needin reeds he`s geen a blaw an frichtened aw the dule craws frae the seeds Break....................................... sing.. A cauld wind is blawing snaw across the brae cuddle in ma bonnie lass coorie doon the bairns ! The auld tinks a cauld tink his breeks are fu o` holes yit his een they wink an his feet they jink tho` his bitts they hae nae sole The moon it is his bonnie lamp that lichts the golden flair so he kin dance among the leaves when naebody else is there his partan bree is thin and puir, his tent`s in a icy blast yit he stands abin it aw fur as long as he might last oft times its tatties fae the dreel berries fae the branch or tak the ...
- DC Harry Batt on his own? DC Harry Batt bursts into the bungalow (again) and this time hes not joking or singing . DISCLIAMER: All contents of this video is property of the BBC, I do not own the copyright and this is for non-profit and entertainment purposes only
- top heavy tracie out in the bike big head nae body lol
- Twa Corbies Schelmish - Twa Corbies As I was walking all alane, I heard twa corbies making a mane; The tane unto the t'other say, 'Where sall we gang and dine to-day?' 'In behint yon auld fail dyke, I wot there lies a new slain knight; And naebody kens that he lies there, But his hawk, his hound, and lady fair. 'His hound is to the hunting gane, His hawk to fetch the wild-fowl hame, His lady's ta'en another mate, So we may mak our dinner sweet. 'Ye'll sit on his white hause-bane, And I'll pike out his bonny blue een; Wi ae lock o his gowden hair We'll, theek our nest when it grows bare. 'Mony a one for him makes mane, But nane sall ken where he is gane; Oer his white banes, when they we bare, The wind sall blaw for evermair.'
- Salsa Monster The crew dared Cal to eat a whole jar of Salsa with his tongue in only 5 mins for £10.00..... What He didnt know is that we'd secretly planted a Fizzy Worm Sweetie in the centre & were egging him on hysterically to fish it ooot....wee his tongue!! lol. Unfortunatly the video was to long to enclude the ending when he munches the half decayed, goooy, worm.... needless tae say nae body parted with any money in the end.... Lol....
- Nae Body Slammin Scoop fight
- Twa Corbies Billy Moone and his Pirate Family singing Twa Corbies. This song is sung in Old Scots (or possibly Middle English). Its age is unknown -- most believe it dates to the 1500's. Many thanks to Elder Allen and Elder Hilton. They add so much to the performance! I'm pleased to count them among my crew. Translation: As I was walkin' all alane, I haerd twa corbies makin' mane. [As I was walking all alone, I heard two carrion-crows (or ravens) crying loudly.] Th't ane untae 'tither did say-o, "Whar sall we gang an' dine th'day?" [One of them, unto the other did say-o, "Where shall we go and dine today?" (In other words, what are we going to eat for breakfast?") "It's in ahint yon auld fell dyke, I wot thur lyes a new-slain knight." ["It's behind that distant grassy hill (just at the edge off sight), I know (because I learned it from someone else) there lies a freshly-killed knight"] "Naebody kens tha' he lyes thur-o, but his hawk, his hoond, and his lady-faire." ["Nobody knows (because they cannot see him) that he lies there-o, except his hawk, his dog, and his refined (beautiful, gentle) lady."] "His hawk is tae the huntin' gane, his hoond tae fetch the wild-fowl hame." "His lady's ta'en anither mate-o, sae we mah hae our denner swaet!" "Sae ye'll set on his white house-bane an' I'll pyke out his bonny-blue eyen." "An' mony-a-lock o' his gauden-hair-o sall theek our nest when it grows baer." "Thur's mony-an-ane ower him maks mane!" "But nane sall ken whaur he has gane!" "An' ower ...
- There's NAEBODY Here! Across the Moors beyond Balmoral
- Sawney Beane Clan Real McKenzies Go ye not by Gallowa Come bide a while, my frein I'll tell ye o the dangers there -- Beware o Sawney Bean. There's nae body kens that he bides there For his face is seldom seen But tae meet his eye is tae meet your fate At the hands o Sawney Bean. For Sawney he has taen a wife And he's hungry bairns tae wean And he's raised them up on the flesh o men In the cave of Sawney Bean. And Sawney has been well endowed Wi daughters young and lean And they a hae taen their faither's seed In the cave o Sawney Bean. An Sawney's sons are young an strong And their blades are sharp and keen Tae spill the blood o travellers Wha meet wi Sawney Bean. So if you ride frae there tae here Be ye wary in between Lest they catch your horse and spill your blood In the cave o Sawney Bean They'll hing ye ap an cut yer throat An they'll pick yer carcass clean An they'll yase yer banes tae quiet the weans In the cave o Sawney Bean. But fear ye not, oor Captain rides On an errand o the Queen And he carries the writ of fire and sword For the head o Sawney Bean. They've hung them high in Edinburgh toon An likewise a their kin An the wind blaws cauld on a their banes An tae hell they a hae gaen.
- Cast of Wizard of Arnonia and No-One Knows Interview From left to right: Simon Alexander Lomax III, Martin Hume, Adam Bone and John "J" Stewart answer questions on their new project, No-One Knows. A show about four cops sent to do the same job by their Captain who forgot to take his pills for narcolepsy and amnesia. It is the first time the four have been re-united since the "Shandi" incident of The Wizard of Arnonia.
- DBO - Batt Interrogates Sam & Mark Detective Inspector Harry Batt, CBBC Squad, interrogates pop idols Sam & Mark about their show "Pops Reloaded". For more Bungalow fun, visit us at
- dc harry batt sings private investigations the genius that is dc harry batt
- harry batt geordie ace detective geordie badass harry batt gets a song rightfully made just for him
- Dick & Dom In Da Bungalow and CBBC 2006 - All stuff Harry Batt 1 It's all (nearly) things Harry Batt. From being in the bungalow to presenting CBBC and cracking some crime.
- the very best of dc harry batt classic harry batt moments, check the entrances too funny
- Beyonce feat Richy: 1 / Charlotte Church feat NAEBODY: 0 It's bloody well 11:30 at night and muggins doon the stairs is at it AGAIN! I apologise in advance for the extremely unflattering angles of me lying on the couch and talking with my mouthful but it had to be done. You can definitely here the diva but you might need to stick yet ear to the speaker or turn it up. I showed her! ;)
- DC Harry Batt says... 70's throw back cop Harry Batt with his immortal catchphrase
- Shetland Cradle Song Cradle Song from the island of Fetlar in Shetland Da boatie sails an da boatie rowes, Dey set der sails an dey hail der towes, Hush-a-baa-baa, my peerie lamb, Dy faider is comin awa fae fram. Da sheep dey baa, an da craws dey craw, Dey flap der wings an dey flee awa, Hush-a-baa-baa, me peerie flee, Auld Daa'll be comin wi shalls tae dee. Da burnie rins an da burnie rowes Da lambs dey dance ower da haider-towes, Hush-a-ba-ba, me peerie dear, Dey'll naebody hurt dee whin Mam is near. Da laverick lifts an he sings tae aa, Da winter comes wi da cauld an snaw, Hush-a-baa-baa, my peerie flooer, Lang Wullie is löin ahint da door. Da mares dey böl an da kye come heem, We lay wis doon i' da Gödie's neem, Hush-a-ba-ba, ma peerie ting, He covers wis aw wi His holy wing. ENGLISH: The boat sails and the boat rows They set their sails and haul their towes (nets or lines) Hush a ba ba, my little lamb Your father is coming away from far out at sea. The sheep they baa and the crows they crow They flap their wings and fly away Hush a ba ba my little fly Old Dad'll be coming with shells for you. The burn runs and the burn rolls the lambs they dance over the heather knolls Hush a ba ba my treasure dear Nobody will hurt you when Mum is near. The skylark flies up and he sings to all The winter comes with the cold and snow Hush a ba ba my little flower Long Willie (Winkie) is listening behind the door. The mares settle to sleep and the cattle come home We lie down in God's name Hush a ba ba my ...
- archer the virgin nae body likes um
- Eric Bogle's THE BAND PLAYED WALTZING MATILDA The Band Played Waltzing Matilda,sung by John Duncan anoyher great Australian song,written by a Scott.Everbody and his dog must have tried this song,even myself. But naebody can beat the original by ERIC.
- Alfie Bowden Dundee's Drunken Mong Fannybaws Fannybaws at his best 100% Drunken Arse, how come this guy hasnae got an Asbo naebody kens, he probably thinks an Asbo is a green Victorian Gothic drink! lol
- DC Harry Batt, You're Nicked! DCI Barry Fatt arrests DC Harry Batt on Dick and Dom In Da Bungalow DISCLIAMER: All contents of this video is property of the BBC, I do not own the copyright and this is for non-profit and entertainment purposes only
- Twa Corbies by Folk duo Fyrish Marjorie Paterson (cello) and Dave Cowan (vocals and guitar). Twa Corbies (Anon, Ancient Scottish) As I was walking all alane I heard twa corbies making a mane: The tane unto the tither did say, 'Whar sall we gang and dine the day?' '—In behint yon auld fail dyke I wot there lies a new-slain knight; And naebody kens that he lies there But his hawk, his hound, and his lady fair. 'His hound is to the hunting gane, His hawk to fetch the wild-fowl hame, His lady 's ta'en anither mate, So we may mak our dinner sweet. 'Ye'll sit on his white hause-bane, And I'll pike out his bonny blue e'en: Wi' ae lock o' his gowden hair We'll theek our nest when it grows bare. 'Mony a one for him maks mane, But nane sall ken whar he is gane: O'er his white banes, when they are bare, The wind sall blaw for evermair.'
- Joanna Newsom - Ca' the yowes Joanna Newsom playing a traditional Scottish folk song in Norman, Oklahoma on December 11, 2006 LYRICS Ca' the yowes to the knowes, Ca' them whare the heather grows, Ca' them whare the burnie rowes, My bonnie dearie! As I gaed down the water side, There I met my shepherd lad, He row'd me sweetly in his plaid And he ca'd me his dearie. Will ye gang down the water side, And see the waves sae sweetly glide, Beneath the hazels spreading wide? The moon it shines fu' clearly. I was bred up at nae sic school , My shepherd lad, to play the fool, And a' the day to sit in dool, And naebody to see me. Ye sall get gowns and ribbons meet, Cauf-leather shoon upon your feet, And in my arms ye'se lie and sleep, And ye shall be my dearie. If ye'll but stand to what ye've said, I'd gang wi' you my shepherd lad, And ye may rowe me in your plaid, And I shall be your dearie. While waters wimple to the sea, While day blinks in the lift sae hie, Till clay-cauld death sall blin' my e'e, Ye shall be my dearie.
- DC Harry Batt Police Car Chase (w/bloopers!) They don't make police cars and people like they used to! DC Harry Batt goes on a car chase through the Bungalow and smashes up his police car and due to the stress of the job starts to lose his hair! DISCLIAMER: All contents of this video is property of the BBC, I do not own the copyright and this is for non-profit and entertainment purposes only
- Playing ma da' like a fiddle... Aye, ok, it's no exciting or nowt, but its there for me & naebody else.
twitter about naebody
- Rossmenzies: @Rossimlach NAEBODY LOVES YOU.
- itsjustkirst: @RyanSon naebody loves meh
- jennifermjones: @steveisfine that's cause naebody invites us. For real.
- robsmyth2: @em_john Naebody. Is just a life lesson. I have many more to share. They're all equally useless, which is charming I think.
- _Neezyyy: Aye, he's naebody tae carry on wae and its somebody tae match Giulz's ability in the ither team. RT @Noogbert: Aye ... http://tmi.me/71CZ7
- Lolabx: @kenneeeeee Sound! I'll be there at 9.44 ;). Yes! I want to go see it you but, naebody else x
- Tdjeck_For_Sale: @MrCamJohnston you raise a fair point :) funny if naebody went to see coldplay cus they were all at blink lols
- _Neezyyy: @AmyGarcia_says a know a still canny wait :) there's decent folk just naebody that a really love been announced yet "/
- TheKillerFurby: @FreeDeirdre naebody is listening to ya, pal.
- emilina_1Dx: Naebody. Cares.
- Lisa10__: RT @JadeClifford_LJ: @Lisa10__ nuut naebody can replace swanny
- JadeClifford_LJ: @Lisa10__ nuut naebody can replace swanny
- Peasie1965: @shyiris3 Why does naebody want to see ma boaby? I'm going to cry.
- popecomedy: I hope folk that drink actimel every day die in ten years of a side affect Naebody new bout
- drumcovitt: is triumphant! Finally sorted out my ipod touch problems - I am VERY pleased with myself! :) Naebody loves a smart a***!
- jamesianhunter: @DaniGee6 Damn right he is twitter is his ibrox is his hoose naebody messes with gers in his hoose lol
- nadiawhitee: naebody's tweeting
- AWW_GRRR: @maaairigrant naebody cares about you :/
- AWW_GRRR: @maaairigrant naebody cares though.
- AmandaBundy_x: @CharlotteKelly_ why have a pole in it? Naebody can pole dance.Just a bar :)
- bigkenny1975: Girl in pub - "naebody wants a big fanny" I love thus city
- Rodgers9596: And its like naebody likes you soooooo shuuuusht !
- SnortMcGulp: @missrock2 feck naebody has called me Wise before
- michaelhutcheon: @GregFS92 Naebody likes yi! Haha, just kidding. Happy Birthday mate! See you soon! :)
- celtickorea: @mgreenwell hahaha people are betting around there, but I saw naebody won a quite good bet still!
- keirdavidson: @_CoreyCameron ross hes like i will come up but naebody can pick me up :L
Blogs & Forum
blogs and forums about naebody
“Carbon footprint. Towing Weight. Fuel Cost. Forum. Mobile services. Vans. Motorbikes. Forums Naebody else?!?! pitiful. Rasputin. Advanced Member. Christmas Island”
— Parker's forum - Gran Turismo contest,
“Is that cause naebody wants it or naebody sells it? Lx. Re: Don't want to be a pure dick, Is that cause naebody wants it or naebody sells it? Lx. They regularly go for £30 - £40”
— The Fratellis - Forum - Don't want to be a pure dick, but,
“ - We index, you search on the best usenet search engine on the web. "Granada Forum Lectures Part 3.par2" 2 files (48 parts, 34 missing) by naebody@naewhere”
— NZBIndex - We index, you search,
“Debate current events in Scotland's tradtional celtic music scene. Has naebody telt her it's a sad song? And troinkler, can you clarify what this forum is about if it's not about sharing opinions on Scottish music? And, writing on this”
— Eddi Reader on Mike Harding show,
“Peepers Are Bleeding.. Dundee United message board and forum from . Seriously, naebody up front against a team who got pi55ed on fae Lithuania? Deserves every bit of pelters he is going to get”
— Peepers Are Bleeding. - Dundee United FC forum from ,
“Welcome to the Wix forum: Share your questions, how tos and tips to make your own free website with Wix. Everyone is welcome to join!”
— Who Posted? - Forums,
“first wee look at your site, its better than oors at the saltires, naebody seems interested if its nae the tamb. Forum Information. Total Posts: 1. Moderator: brocher68. No New Posts”
— Anything Goes - Crack of Dawn Fraserburgh Message Board,
“is naebody allowed tae rip that fekin blue filin book hing away fae his face ? or poke a pen intae his eye through that wee hole he.s peekin oot ae”
— Fritzl - Tartan Army Message Board,
“thetaxcmv3.blog.hr often, lest the gospel, the late and often repeats the Holy Ghost should not 3 buy generic viagra a mile up than any one, "there's naebody there!" Forgue been at the raisins are you have headaches that ill”
— thetaxcmv3, thetaxcmv3.blog.hr
“thepolotop.blog.hr strove to naebody the medium of the cart down and mountains when they pour out the base of the race, and against him! Then after their greeting a Christian, and one before him; then stopped”
— thepolotop, thepolotop.blog.hr
related keywords for naebody
similar for naebody
- iain martin
- glasgow north east
- another victory
- east constituency
- the party
- labour voters
- the poor
- vote labour
- wsj europe
- learning german
- language student
- united kingdom
- language schools
- member profile
- born and raised
- social network
- network accounts
- instant messaging
- personal website
- robert burns
- read print
- working hours
- leisure time
- free newsletter
- added books
- absolutely free
- good book
- scottish poetry
- poetry selection
- famous scots
- fair weather friends
- lady fair
- wife of my ain
- guide entries
- researcher number
- personal space
- douglas adams